ମାନବ ଧର୍ମର ଶ୍ରେଷ୍ଠ ଉପାସନା ମଣିଷ ପଣିଆ ଟିକେ, ଛାଡ଼ ଧର୍ମ ନାମେ ହିଂସା-ଦଙ୍ଗା ଶାନ୍ତି ରଚ ଧରା ବୁକେ। ମାନବ ଧର୍ମର ଶ୍ରେଷ୍ଠ ଉପାସନା ମଣିଷ ପଣିଆ ଟିକେ, ଛାଡ଼ ଧର୍ମ ନାମେ ହିଂସା-ଦଙ୍ଗା ଶାନ୍ତି ର...
ଜୀବର ଆଦର କରିବା ସଭିଏଁ ବିଶ୍ୱରେ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ମାନବ ଜୀବେ ଦୟା କଲେ ପ୍ରଭୁ କୃପା ମିଳେ ଏକ ଜୀବର ଆଦର କରିବା ସଭିଏଁ ବିଶ୍ୱରେ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ମାନବ ଜୀବେ ଦୟା କଲେ ପ୍ରଭୁ କୃପା ମି...
ଦୁନିଆରେ ଅଛି ଯେତେ ଧର୍ମ ବନ୍ଧୁ। ସେବା ହିଁ ପରମ ଧର୍ମ। ସେବା କଲେ ବନ୍ଧୁ ଆତ୍ମ ଶାନ୍ତି ମିଳେ । ତାହା ହୁଏ ... ଦୁନିଆରେ ଅଛି ଯେତେ ଧର୍ମ ବନ୍ଧୁ। ସେବା ହିଁ ପରମ ଧର୍ମ। ସେବା କଲେ ବନ୍ଧୁ ଆତ୍ମ ଶାନ୍ତି...
ଦୁନିଆ ଆଗରେ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ବୋଲାଉଛେ ମାନବ ସମାଜ ବହି ନିଜ ସ୍ୱାର୍ଥ ପାଇଁ କ୍ରୁର ଆମେ ହେଉ ଦାନବର ରୂପ ନେଇ !! ଦୁନିଆ ଆଗରେ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ବୋଲାଉଛେ ମାନବ ସମାଜ ବହି ନିଜ ସ୍ୱାର୍ଥ ପାଇଁ କ୍ରୁର ଆମେ ହେଉ ...
ରୋଗକୁ ଘୃଣା କର ରୋଗୀକୁ ନୁହଁ । ସେବା ପାଇଲେ ଶୁଖି ଯିବ ତା ଲୁହ ॥ ରୋଗକୁ ଘୃଣା କର ରୋଗୀକୁ ନୁହଁ । ସେବା ପାଇଲେ ଶୁଖି ଯିବ ତା ଲୁହ ॥
ମାନବ ଜୀବନ ସଫଳ ହୁଅଇ ମାନବେ ବେଭାର ଦେଲେ ନର ନାରାୟଣ ସନ୍ତୋଷ ଲଭଇ ତାଙ୍କୁ ନିତି ଭକ୍ତି କଲେ l ମାନବ ଜୀବନ ସଫଳ ହୁଅଇ ମାନବେ ବେଭାର ଦେଲେ ନର ନାରାୟଣ ସନ୍ତୋଷ ଲଭଇ ତାଙ୍କୁ ...